poniedziałek, 9 września 2013

Pierwszy blog

A więc tak jest 09.09.2013 rok 18:13 deszczowy dzień, a ja siedzę sobie w domu i nie mam kompletnie głowy by napisać coś ciekawego na moim pierwszym blogu. Ogólnie moja przygoda z blogiem zaczęła się, gdy wczorajszego wieczoru spotkałem się z moim przyjacielem Kubą z którym wybraliśmy się na piwko, usiedliśmy na murku i zacząłem opowiadać mu jak mi się dobrze rozmawia z Martą (dziewczyną, która bardzo mi się podoba), gdy mu mówiłem o tym wszystkim przepełniało mnie niesamowite uczucie, którego wcześniej nie czułem byłem taki spokojny, szczęśliwy i jakbym zażył jakiś narkotyk, mój przyjaciel Kuba wpadł na pomysł i powiedział:

- Bruno jak jesteś taki szczęśliwy i coraz lepiej Ci idzie z dziewczyną, to może zacznij pisać bloga ludzie podczas zakochania mają wiele ciekawych pomysłów na spędzenie czasu czy też miłego wieczoru z dziewczyną. 

- Niby tak, ale o czym miałbym pisać o tym jakie było moje dzieciństwo, jak żyje mi się teraz, czy związek z Martą będzie długoterminowy i czy uda mi się znaleźć ciekawą pracę.

 - Dokładnie tak.

No i od tamtego momentu pomyślałem sobie dlaczego w sumie nie zacząć pisać bloga, a i od razu przyznaje się do tego że jestem noga z polskiego, a do tego mam dysleksje, dysortografię i całą resztę.

A więc tak ogólnie chciałbym na tym blogu zamieszczać poradniki obchodzenia się z dziewczynami, potrawy jakie możecie w prosty sposób przyrządzić i coś z mojego życia jaki byłem kiedyś, a kim jestem teraz  : )


PS. Podziękowałbym bardzo za udostępnienie bloga i codzienne sprawdzanie nowych wpisów ; )




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz